Ad Blocking
Κακό!Μέτριο!Καλό!Πολύ καλό!Άψογο!

Τι είναι το Ad Blocking

To Ad Blocking υπάρχει ως πρόσθετο/επέκταση σε όλους τους γνωστούς browsers αλλά και σαν λογισμικό ή App για tablets και smartphones. Σκοπός του είναι να εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων σε sites, social media και videos.

Οι πιο πρόσφατες εκδόσεις των Ad Blocking software επιτρέπουν στον χρήστη περισσότερο έλεγχο στις διαφημίσεις που βλέπει, έχοντας τη δυνατότητα να επιτρέψει την προβολή διαφημίσεων, οι οποίες δεν είναι ενοχλητικές αλλά και να κάνει white list συγκεκριμένα sites στα οποία θέλει να βλέπει διαφημίσεις.

Η χρήση Ad Blocking software αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία χρόνια σε διεθνές επίπεδο, σε σημείο που να αποτελεί πρόβλημα ακόμη και για μεγάλους publishers, καθώς μείωσε τα online έσοδα τους. Το αποτέλεσμα ήταν τα plugins που εντοπίζουν τη χρήση Ad Blocker και είτε εμποδίζουν την πρόσβαση στη σελίδα, είτε ζητούν από τον επισκέπτη να επιτρέψει την προβολή διαφημίσεων / να τους βάλει στη white list, εξηγώντας τη σημασία των εσόδων από τις online διαφημίσεις, χωρίς, όμως, να εμποδίζουν την επίσκεψη στο site. Φυσικά, ακολούθησε η αναβάθμιση των Ad Blocking λογισμικών και apps με σκοπό να εντοπίζουν τα Anti- Ad Blockers και να προλαμβάνουν το μπλοκάρισμα των Ad Blocker.

Πως αντιμετωπίζεται διεθνώς το Ad Blocking

Μεγάλοι εκδότες, όπως οι New York Times, αλλά και social media, όπως το Facebook, εξετάζουν πιθανές λύσεις για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα των λογισμικών Ad Blocking, όπως το να απαγορεύσουν την πρόσβαση στη σελίδα τους σε όσους χρησιμοποιούν τέτοια λογισμικά ή να επιτρέψουν την πρόσβαση στη σελίδα χωρίς διαφημίσεις, αλλά με κάποιο αντίτιμο.

Από την άλλη πλευρά, οργανισμοί όπως ο ΙΑΒ προσπαθούν να βρουν μία μέση λύση προωθώντας την προβολή λιγότερο ενοχλητικών διαφημίσεων. Ο Συνασπισμός για καλύτερες διαφημίσεις (Coalition for Better Ads), στον οποίο συμμετέχουν διαφημιζόμενοι, όπως Procter&Gamble και Unilever, εκδότες, όπως Google και The Washington Post αλλά και εθνικές και περιφερειακές οργανώσεις διαφημιστών, έχει ορίσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι διαφημίσεις, όσων συμμετέχουν, ώστε να δείχνουν περισσότερο σεβασμό προς τον επισκέπτη της σελίδας.

Ad Blocking στην Ελλάδα

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της Tailwind για την χρήση Ad Blocking software στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το IAB Hellas και την ΕΕΔΕ, η χρήση τέτοιων λογισμικών έχει φτάσει στο 19,6% όλων των browsers, σε υπολογιστές, smartphones και tablets. Οι λόγοι που οδηγούν στη χρήση Ad Blocking είναι κυρίως οι ενοχλητικές διαφημίσεις και η αργή φόρτωση ιστοσελίδων.

Στη χώρα μας η χρήση τέτοιου λογισμικού βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις ΗΠΑ (υπολογίζεται στο 26% των χρηστών internet) και την Ευρώπη (IAB UK έθεσε το αντίστοιχο ποσοστό στο 22% τον Φεβρουάριο του 2016 για τη Μεγάλη Βρετανία).

Αυτό το χαμηλό, προς το παρόν, ποσοστό στη χρήση Ad Blocking μπορεί να είναι μία ευκαιρία να προσφέρουμε στους χρήστες ακόμη καλύτερη εμπειρία σερφαρίσματος, χρησιμοποιώντας πιο ελαφριές διαφημίσεις, που δεν καθυστερούν τη φόρτωση της σελίδας και δεν γίνονται ενοχλητικές.

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έως 25% έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 15/12/2016.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


8 × τρία =