Αύξηση της online διαφημιστικής δαπάνης στο Α εξάμηνο του 2017

H έκθεση του IAB Europe AdEx Benchmark δείχνει ότι η online διαφημιστική δαπάνη συνέχισε να αυξάνεται στην Ευρώπη και το 1ο εξάμηνο του 2017. Η αύξηση ανέρχεται στα €2 δις σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (€22,2 δις με €20,2 δις), δηλαδή αύξηση 11,5%.

Επιπλεον, σύμφωνα με την έκθεση το μεγαλύτερο μέρος της αύξηση προέρχεται από την άνοδο του mobile, το οποίο είχε άνοδο 41,4% και έφτασε τα €7 δις, σε αντίθεση με το display που είχε αύξηση 13,1% και το search που είχε αύξηση 12,8%.

Το search διατηρεί το μεγαλύτερο κομμάτι της online διαφημιστικής δαπάνης και για το Α εξάμηνο του 2017 (48%), ενώ το display ακολουθεί με 37% της online διαφημιστικής πίτας.

Πηγή: IAB Europe

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 30/11/2017.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


+ 7 = έντεκα