70% αύξηση δαπάνης για το Programmatic Display Advertising στην Ευρώπη

Το IAB Europe ανακοίνωσε πρόσφατα εντυπωσιακή αύξηση στις δαπάνες για το Programmatic Display Advertising στην Ευρώπη.

Στα €5,7 δις ανήλθε η συνολική δαπάνη σε όλη την Ευρώπη για το 2015 σε σύγκριση με €3,4 δις που ήταν η δαπάνη για το 2014, σημειώνοντας αύξηση 70,3%.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η αύξηση κατά 165% στο mobile programmatic (κυρίως λόγω social media), ενώ και το programmatic video αυξήθηκε κατά 95%.

Πηγή: IAB Europe

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 25/09/2016.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


+ οκτώ = 17