Συνεχίζεται η άνοδος για το programmatic display στην Ευρώπη

Για μία ακόμη χρονιά συνεχίζεται η αύξηση της διαφημιστικής πίτας για το κομμάτι του display στην Ευρώπη. Η συνολική αγορά για το programmatic display εφτασε τα €8,1 δισεκατομμυρια για το 2016, σημειώνοντας άνοδο 42,7% σε σχέση με το 2015 (€5,7 δις).

Το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής δαπάνης αφορά στη Δυτική Ευρώπη (€7,5 δις), με την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη να κατέχουν μόλις το €0,1 δις της δαπάνης για το programmatic display. Πάντως, η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είχε μεγαλύτερη αύξηση το 2016 σε σχέση με τη Δυτική Ευρώπη (53% με 42%).

Σύμφωνα με την έκθεση του IAB Europe, το 50,1% της συνολικής δαπάνης display αφορά στο κομμάτι του programmatic, ενώ το programmatic video αποτελεί το 45% της συνολικής onlive video δαπάνης.

Πηγή: IAB Europe

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 13/10/2017.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


6 − = μηδέν