Facebook Pixel – Τι είναι και πως να το αξιοποιήσετε
Κακό!Μέτριο!Καλό!Πολύ καλό!Άψογο!

Τo Facebook Pixel είναι κώδικας, ο οποίος μπορεί να μπει στο site σας και να σας βοηθήσει να κάνετε μετρήσεις, να βελτιστοποιείτε τις διαφημίσεις σας και να δημιουργείτε κοινά για τις διαφημιστικές εκστρατείες σας.

To Facebook Pixel δεν είναι καινούργιο, υπάρχει από το 2015. Πλέον, όμως, με ένα μόνο κομμάτι κώδικα (και χρησιμοποιώντας τα events) μπορείτε να κάνετε όλα τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα. Γι’αυτό το λόγο, αν χρησιμοποιείτε το παλιό Facebook Pixel, ανανεώστε το ώστε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες του.

Αν έχετε μία σελίδα στο Facebook για το site ή την επιχείρηση σας, τότε μπορείτε να μπείτε στο Ads Manager και στην καρτέλα Pixel επιλέξτε δημιουργία νέου Facebook Pixel. Στη συνέχεια πρέπει να προσθέσετε στο site σας το Pixel σύμφωνα με τις οδηγίες του Facebook. TIP:Στο Facebook θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για το πως να προσθέσετε το Pixel στον κώδικα του site σας, είτε το κάνετε μόνοι σας (καλύτερα να το αποφύγετε αν δεν έχετε τουλάχιστον βασικές γνώσεις κώδικα), είτε χρησιμοποιείτε κάποιο Tag Manager, π.χ. Google Tag Manager, είτε χρησιμοποιείτε κάποιο δημοφιλές CMS ή ecommerce platfofrm (Weebly, Shopify, Wix, Magento, Woocommerce κ.α.).

Αφού προσθέσετε τον κώδικα του Facebook Pixel στο site σας, θα πρέπει να ορίσετε τα events που σας ενδιαφέρουν και τα οποία θέλετε να καταγράφονται, όπως: αγορά, προσθήκη στο καλάθι, προσθήκη στο wishlist, προσθήκη στοιχείων πληρωμής, search κ.α. Επιπλέον, θα πρέπει να θέσετε συγκεκριμένες παραμέτρους για κάθε event όπως αξία, νόμισμα, product id για να μπορείτε να μετράτε περισσότερες πληροφορίες με κάθε συμβάν. Ανάλογα με το event που έχετε επιλέξει, ο οδηγός του Facebook θα σας πει που πρέπει να τοποθετηθεί ο κώδικας το συμβάντος, για να λαμβάνετε σωστά τα δεδομένα.
Facebook Pixel Helper: Το Facebook Pixel Helper είναι ένα πρόσθετο του Google Chrome, το οποίο σας ενημερώνει αν στη σελίδα υπάρχει Pixel και αν λειτουργεί σωστά.

Δυνατοτητες Facebook Pixel

Μόλις τοποθετήσετε τον κώδικα του Facebook Pixel και των events στις σελίδες σας, αυτό θα αρχίσει να συγκεντρώνει δεδομένα για τους επισκέπτες σας και τις δραστηριότητες τους στο site σας. Δηλαδή, όταν κάποιος επισκέπτετε το site σας, ενώ είναι συνδεδεμένος στο λογαριασμό του στο Facebook, τότε η πλατφόρμα συγκεντρώνει διάφορα στοιχεία, όπως ηλικία, φύλο, περιοχή, ενδιαφέροντα (όχι ταυτότητα) τα οποία στη συνέχεια μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε καλύτερα τους πελάτες σας.

Facebook Pixel και Κοινά
Με τα στοιχεία που συγκεντρώνει το Facebook Pixel μπορείτε να δείτε ποιο είναι το κομμάτι του κοινού σας που σας αποφέρει τα περισσότερα κέρδη ή και ποιοι ενδιαφέρονται για επιμέρους υππηρεσίες ή προϊόντα σας. Έτσι, αν αποφασίσετε να διαφημιστείτε μέσω Facebook, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε στοχευμένα. Να προβάλετε, δηλαδή συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες σε χρήστες της πλατφόρμας με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο του Facebook “Lookalike Audiences” ή “Παρόμοια Κοινά”, με το οποίο μπορείτε να διαφημίσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε χρήστες της πλατφόρμας που έχουν παρόμοιο προφίλ με αυτό των πελατών σας.

Facebook Pixel και Remarketing
Μπορείτε να αξιοποιήσετε τα δεδομένα από τα events που έχετε στήσει ώστε να κάνετε στοχευμένο remarketing. Για παράδειγμα, αντί να στοχεύετε όποιον είδε ένα προϊόν στο site σας, να επιλέξετε να προβάλετε remarketing διαφημίσεις μόνο σε όσους πρόσθεσαν ένα προϊόν στο καλάθι αλλά δεν αγόρασαν ή σε όσους έβαλαν ένα προϊόν στη wishlist.

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 06/12/2017.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


+ 4 = πέντε