Μειωμένη η διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα

Πτώση στη διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για τους 9 πρώτους μήνες του 2017 έδειξε η καθιερωμένη έρευνα Adex Hellas Q1-Q3 του ΙΑΒ Hellas.

H συνολική πτώση της διαφημιστικής απορρόφησης dislpay δαπάνης για τα τρία πρώτα τρίμηνα της χρονιάς φτάνει το 18,1%. Αν αφαιρεθούν οι 3 υπό ιδιοκτησιακή μεταβίβαση publishers, που παρέμειναν ανενεργοί το επίμαχο διάστημα, η πτώση δεν ξεπερνά το -6,8%, αλλά από τα στοιχεία της έρευνας φαίνεται ότι το κομμάτι της διαφημιστικής πίτας που αναλογούσε στους 3 αυτούς publishers, δεν επανεπενδύθηκαν στους υπόλοιπους 19 publishers (μέλη του ΙΑΒ Hellas και από τους οποίους προκύπτουν τα στοιχεία της έρευνας).

Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες είχαν το μεγαλύτερο μερίδιο της online display δαπάνης (€8,4 εκ.) και ακολουθούν οι Τηλεποικινωνίες (€6,3 εκ) και το λιανεμπόριο με €5,019 εκατομμύρια (τα στοιχεία αφορούν μόνο online display διαφήμιση και αποτυπώνονται με βάση τιμές τιμοκαταλόγων Μέσων, ενώ δεν περιλαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις Google).
Πηγή: Sepe.gr

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 28/11/2017.

ΓΝΩΜΕΣ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


+ 7 = οκτώ