Retargeting στο Adwords, στα social media και στο affiliate marketing
Κακό!Μέτριο!Καλό!Πολύ καλό!Άψογο!

Τι είναι το Retargeting

Το Retargeting ή επαναστοχοποίηση σας επιτρέπει να προβάλετε στοχευμένες διαφημίσεις (banners) σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί το site σας στο παρελθόν, ενώ αυτοί σερφάρουν στο διαδίκτυο. Επιλέγετε αν θα στοχεύσετε όλους τους επισκέπτες του site/eshop σας ή μόνο όσους επισκέπτονται ένα συγκεκριμένο τμήμα της σελίδας σας, π.χ. μία συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, τοποθετείτε τον απαραίτητο κώδικα στο κατάλληλο σημείο του site και ορίζετε το banner που θα βλέπει ο επισκέπτης.

Το retargeting υπενθυμίζει στους χρήστες τι έχουν δει στην online περιήγηση τους και ποιες αγορές έχουν αφήσει στη μέση και είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο στόχευσης, τόσο για την αύξηση των πωλήσεων, όσο και για το branding.

Σύμφωνα με τα best practices του Remarketing, όσο πιο στοχευμένο είναι το retargeting που κάνετε τόσο πιο πιθανό είναι να πάρετε την πώληση ή να πετύχετε τον στόχο που έχετε θέσει. Αν, δηλαδή, ο επισκέπτης έχει δει μποτάκια στο eshop σας ή έχει επισκεφθεί τη σελίδα για κλείσει ξενοδοχείο, τότε το banner που θα δει θα πρέπει να προωθεί το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Επιπλέον, πολύ σημαντικό είναι το Call to Action, το λεκτικό, δηλαδή, που θα υπάρχει στο banner σας και θα προτρέπει τον χρήστη να επιστρέψει στο site/eshop σας και να πραγματοποιήσει την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Remarketing στο Google Adwords

Στο Google Adwords χρησιμοποιείται ο όρος Remarketing, δηλαδή Επαναληπτικό Marketing, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για το γνωστό μας retargeting.

Για να τρέξετε retargeting καμπάνιες στο Google Adwords, επιλέγετε την δημιουργία διαφήμισης “Μόνο για το Δίκτυο Προβολής” και ρυθμίζετε το επαναληπτικό marketing από τις δυναμικές διαφημίσεις Προσθέτετε την ετικέτα του remarketing στο site σας, καθορίζετε του κανόνες, σε ποιες περιπτώσεις, δηλαδή, κάποιος επισκέπτης θα προστίθεται στη λίστα remarketing, ορίζετε τη χρονική διάρκεια για την οποία θα περιλαμβάνεται κάποιος στη λίστα (πόσο καιρό μετά την επίσκεψη στο site σας θα βλέπει τις διαφημίσεις retargeting) και επιλέγετε τα δημιουργικά που θα εμφανίζονται.

Στο Google Adwords μπορείτε να κάνετε retargeting και με άλλους τρόπους πέρα από το κλασσικό display retargeting. Μπορείτε να εφαρμόσετε δυναμικό remarketing, δηλαδή ο επισκέπτης να δει στο banner το ίδιο προϊόν ή τα ίδιο προϊόντα που είχε δει και στο site σας και όχι μόνο την κατηγορία προϊόντων, ενώ μπορείτε και να στοχεύσετε επισκέπτες του mobile site, της mobile app ή των video σας στο site σας ή στο YouTube. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε retargeting με PPC (search) διαφημίσεις αλλά και να προβάλετε διαφημίσεις σας σε όσους έχουν γραφτεί στο newsletter σας, ενώ αυτοί είναι συνδεδεμένοι στον λογαριασμό τους στο Gmail, Youtube και Google Search.

Facebook και Retargeting

Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να τρέξετε καμπάνιες retargeting χρησιμοποιώντας τα Προσαρμοσμένα Κοινά.

Αφού βάλετε στο site σας τον απαραίτητο κώδικα (Pixel επαναληπτικού marketing στο διαδίκτυο), δημιουργείτε το προσαρμοσμένο κοινό, όπου μπορείτε να ορίσετε σε ποιες περιπτώσεις και για πιο χρονικό διάστημα θα προστίθεται κάποιος στη λίστα προσαρμοσμένου κοινού και τέλος δημιουργείτε τη διαφήμιση που θα βλέπει ο επισκέπτης.

Στο Facebook έχετε τη δυνατότητα να κάνετε remarketing σε όσους έχουν ήδη κάνει like στη σελίδας σας, ακόμη και αν δεν έχουν επισκεφθεί πρόσφατα το site σας. Επιπλέον, με βάση το προσαρμοσμένο κοινό που χρησιμοποιείτε στην καμπάνια retargeting μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Παρόμοιο Κοινό (Look Alike Audience) το οποίο θα έχει τα ίδια δημογραφικά στοιχεία και να προωθήσετε και σε αυτό τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Remarketing και Twitter

Στο Twitter θα βρείτε τα Tailored Audiences με τα οποία μπορείτε να τρέξετε remarketing καμπάνιες.

Αφού προσθέσετε την ετικέτα (κώδικα) στο site σας, το Twitter θα συγκεντρώσει τα cookie id’s των επισκεπτών σας, τα οποία θα τα συνδέσει με χρήστες του. Όταν συγκεντρωθεί ένας ικανοποιητικός αριθμός χρηστών, όπως μπορείτε να δείτε στο Audience Manager του Twitter Ads θα μπορείτε να δημιουργήσετε και να προβάλετε διαφημίσεις σας.

Επισης, το Twitter σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μία λίστα με βάση email π.χ. όσους έχουν γραφτεί στο newsletter σας ή ένα μέρος αυτών και να προβάλετε στοχευμένες διαφημίσεις (promoted tweets). Βασική προϋπόθεση, φυσικά, είναι το email που έχετε στη λίστα για τα newsletters σας να είναι το ίδιο με αυτό που έχει ανοιχθεί ο λογαριασμός στο Twitter.

Affiliate Marketing και Retargeting

Το affiliate δίκτυο Linkwise κάνει retargeting μέσω των affiliate banners που έχετε στο site σας. Αν ο επισκέπτης σας έχει επισκεφθεί προηγουμένως το site κάποιου από τους διαφημιζόμενους της Linkwise, που συμμετέχει στο retargeting, τότε το Linkwise affiliate banner θα αντικατασταθεί αυτόματα από ένα retargeting widget, στο οποίο θα εμφανίζονται προϊόντα που είχε δει ο επισκέπτης στο site του διαφημιζόμενου. Αν ο επισκέπτης κάνει κλικ σε κάποιο προϊόν, τότε Αν ο επισκέπτης δεν έχει επισκεφθεί κάποιο διαφημιζόμενο της Linkwise, που συμμετέχει στο retargeting, τότε θα δει το banner που έχετε επιλέξει να βάλετε στο site σας.

Το retargeting είναι αυτόματα ενεργοποιημένο στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να το απενεργοποιήσετε στις “Προτιμήσεις” του λογαριασμού σας ή να επιλέξετε σε ποιες καμπάνιες θα είναι ενεργοποιημένο και σε ποιες όχι από τη σχετική ρύθμιση όταν κάνετε λήψη κώδικα δημιουργικού, στις επιλογές”Για προχωρημένους”.

Το Retargeting είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του site/eshop σας. Υπάρχουν, όμως, κάποια σημεία τα οποία θα πρέπει να προσέξετε για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

1. Καταρχάς, θα πρέπει να προσέξετε να μην το παρακάνετε. Είναι διαφορετικό να δει ο επισκέπτης 5-10 φορές τη διαφήμιση σας μέσα σε ένα μήνα και τελείως διαφορετικό να βλέπει κάθε μέρα ή και περισσότερες από μία φορές την ημέρα τη διαφήμιση σας.
2. Ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείτε θα πρέπει να επιλέγετε και τη χρονική διάρκεια και συχνότητα του επαναληπτικού marketing.
3. Επιπλέον, δεν θα πρέπει να στοχεύετε όσους είναι ούτως ή άλλως τακτικοί επισκέπτες της σελίδας σας.

Ad24 Ad24 - Pay Per Click Ad Network
Διαφημιστείτε ή προβάλετε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας, με το μοναδικό Ελληνικό PPC Ad Network!
HostGator HostGator
Web Hosting από $4.95 το μήνα. Εγγραφείτε τώρα μέσω του GreekAffiliates.gr και κερδίστε έως 25% έκπτωση!


Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: 05/01/2017.

ΓΝΩΜΕΣ
  1. JohnyR says:

    Το πιο αποτελεσματικό remarketing είναι μέσω email ειδικά όταν έχουν αφήσει προϊόντα στο καλάθι. Πετυχαίνεις πολύ καλυτερο conversion

    • ifigeneia says:

      Έχεις δίκιο JohnyR γιατί είναι πιο στοχευμένο μέσω email. Βασική προϋπόθεση, όμως, είναι να είναι εγγεγραμμένος χρήστης και να έχεις στοιχεία επικοινωνίας.
      Με τους τρόπους που προτείνουμε μπορείς να κάνεις retargeting χωρίς να έχεις στοιχεία του πελάτη.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Έχετε προσωπική άποψη για το άρθρο που μόλις διαβάσατε; Μοιραστείτε την με τους υπόλοιπους αναγνώστες μας, προσθέτοντας το σχόλιό σας παρακάτω. Προσπαθήστε να είστε εντός θέματος, αποφεύγοντας τις προσβολές και το SPAM. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν ελέγχου από την ομάδα του GreekAffiliates.gr.


8 − τέσσερα =